Avatar billede Tobi97 Novice
29. juli 2013 - 14:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kan min pc klare et sli og mere ram??

mig og min bror har en Packard bell imedia a6500 ncd, og jeg bruer ikke min mere så vil ville gerne tag ram og grafikkort i min og installere i hans

den har  Windows 7 pro 32 bit

Processor: AMD Phenom X4 Quad-Core 2.2 GHz
Memory: 4 GB DDR2
Graphics Card: NVIDIA GF9500 GS 512 MB
HD : 1 280 GB
Motherboard Packard bell BV PBGL00 (AM2)
PSU et psu pb kit(lavet af FSP GROUP INC. CB)ac input 220-230V~, 2A 50Hz

kan den godt klare at der bliver smidt et grafikkort mere i, også 4 ram mere osv..

og nogen der kan fortælle hvordan man gør (vi søger en billigt/ helst gratis løsning til at han kan få lidt mere performance :D

skriv lgie vis i mangler lidt mere info :)
Avatar billede Jensen DK Novice
29. juli 2013 - 14:14 #1
Du kan max sætte 4 gb ram i 32 bit det med at sætte et grafikkort mere i går nok heller ikke godt.
Avatar billede Jensen DK Novice
29. juli 2013 - 14:16 #2
Hvor mange W kan din PSU trække?
Avatar billede Tobi97 Novice
29. juli 2013 - 14:19 #3
hmmm ok øv den kan maks klare 115 w

havd vis han får 64 bit kan han så klare mere ram
Avatar billede Jensen DK Novice
29. juli 2013 - 15:01 #4
Ja så kan du godt opgive.
Avatar billede NielsErikK Juniormester
29. juli 2013 - 15:43 #5
Om du kan isætte mere RAM vil komme an på både at det er 64 bit Windows samt dit bundkort.
(Jeg gider ærligt ikke undersøge det, da projektet er dødfødt vedrørende ydelse)

Mere RAM vil ikke hjælpe synderligt på ydelsen i spil, der skal dit forældede grafikkort udskiftes (samt gerne din CPU da den også vil trække ydelsen meget ned).

Så er du tilbage ved post #4