Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 16:25 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

spion på gmail

Jeg vil høre  om nogen kan hjælpe med, hvordan jeg kaster en spion af min mailbox, i dette tilfælde gmail. Jeg har efterladt en åben gmail på besøg hos en ven.

Er det tilstrækkeligt at jeg laver nyt password, eller vil han vedblivende kunne følge med i min færden så længe han ikke lukker gmailen i den browser den nu er åben?
30. juli 2013 - 16:34 #1
Hej,

Du skal selvfølgelig ændre password, og så kan du trykke på detaljer i nederste højre hjørne. Her skal du kunne slukke andre sesioner som du ikke bruger.

se også link.
http://gappstips.com/gmail-tips/view/83/sign-out-of-all-gmail-sessions

Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 16:38 #2
Tak Martin, men hvad mener du med 'sessioner', som jeg ikke bruger?
Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 16:40 #3
Hov - du skal lige skrive svar. Nu kom jeg til det... Ikke at det gør noget! Og jeg vil stadig meget gerne vide svar på mit tillægsspørgsmål ;o)
30. juli 2013 - 16:57 #4
De sesioner du kan se i listen vil stå som åbne, se videofilm.

En sesion er en åbne forbindelser til din mail box. Eks. hvis du læser mail på 2 forskellige computere samtidig vil der være 2 i listen og den ene vil du kunne afbryde fra den anden computer(eller omvendt).

Håber du forstod hvad jeg mente.

(Du behøves ikke give point)

Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 17:06 #5
se videofilm! Hvor?
Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 17:08 #6
Selvfølgelig skal du have points, men jeg kan ikke finde sessionerne (eller video for den sags skyld).

KH
30. juli 2013 - 17:20 #7
I første indlæg er der et link, her er en kort videofilm på siden.

Mvh. Martin
Avatar billede charley78 Novice
30. juli 2013 - 22:42 #8
Ok tak, og kan du så få 'svaret'? ;o)

... i øvrigt er der gået en rotte i fælden. Har jeg nogen mulighed for at identificere vedkommende? "IMAP    Danmark (62.44.134.8)    22.17 (22 minutter siden)"
30. juli 2013 - 23:39 #9
Ok, så kommer der et svar her.

Du kan måske kikke lidt på denne side:

http://browserspy.dk/ip.php

Prøv at søg på ipnummer, så er det måske fra Skanderborg, det ser ud til at det er en mobil der er logget ind.

Du skal dog ikke regne 100 % med det.

Med venlig hilsen
Martin
Avatar billede charley78 Novice
04. august 2013 - 01:50 #10
Tak Martin, og hvis du finder tid. Hvad er forklaringen på at man ikek kan regne 100% med det?