Avatar billede obix Nybegynder
31. juli 2013 - 23:43 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Tool til xpath generering - hvad syntes i?

Hej Eksperter.

Jeg har lavet et tool der kan generere xpaths og vil lige høre jeres mening.

Tag et kig på http://www.xmltoolbox.com/xpath_generator.html

Sig endelig til hvis i finder bugs eller har ideer til hvordan det kan virke bedre.

Håber det kan være en hjælp i jeres dagligdag.

Mvh. Ole Bille
Avatar billede arne_v Ekspert
01. august 2013 - 05:44 #1
Det virker ret godt!
Avatar billede acore Ekspert
01. august 2013 - 07:30 #2
Ser ud til at virke fint, men her på IE8 er der nogle javascript fejl (har ikke prøvet andre browsere). De synes dog ikke at påvirke resultatet.
Avatar billede obix Nybegynder
01. august 2013 - 09:31 #3
Tak for feedback. Jeg tror ikke jeg vil supportere ie8 det er bare dejligt at det virker :-) Måske jeg skulle skrive på siden hvilke browsere jeg anbefaler man bruger...
Avatar billede obix Nybegynder
05. august 2013 - 11:14 #4
Vil i lige lave et svar i to så jeg kan dele points ud og lukke spørgsmålet.
Avatar billede arne_v Ekspert
06. august 2013 - 01:56 #5
svar
Avatar billede jokkejensen Novice
06. august 2013 - 11:48 #6
1: mulighed for at linke sit resultat, altså så jeg kan udføre et stykket arbjede der, og linke til mig løsning, som et alle andre steder, evt også en fork.

2: Mulighed for at skrifte fra .net rendering og mulighed for at tilføje ex msxsl namespace

3: Mulighed for xpath 2.0

/J
Avatar billede obix Nybegynder
06. august 2013 - 12:02 #7
Hej jokkejensen.
Tak for forslagene. Men jeg forstår ikke lige dit 2. forslag.