Avatar billede kris914g1 Nybegynder
07. august 2013 - 14:30 Der er 4 kommentarer

hjælp til vudering af laptop

hej skal have en ny laptop til skolestart som skal bruges til skole arbejde og game på. den skal kunne klare at spille bf3 bf4 wow lol og mange andre den skal ikke kunne køre alt på maks grafik bare normal men ud den lakker. har selv kikket på denne:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=780429

men ved ikke om den er okay vil gerne høre jeres mening og forslag den skal koste 5000kr eller mindre håber at høre fra jer :)
Avatar billede Slettet bruger
07. august 2013 - 14:56 #1
Ærgeligt, at du ikke har lidt mere penge. http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=790146#extra
Avatar billede kris914g1 Nybegynder
07. august 2013 - 16:31 #2
har nok 5500kr men hvor meget bedre er den? og kan den spillers på?
Avatar billede kris914g1 Nybegynder
07. august 2013 - 22:00 #3
hvorfor en af disse er best til at game på
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2013 - 12:55 #4
Et nvidia 630m er sidste års generation af grafikkort og noget langsommere en 740m Asus'en vejer også lidt mindre som er bedre til skole. Det eneste godt ved Acer'en er nok dens FullHD skærm som grafikkort ikke rigtig kan trække i spil.