Avatar billede trim Praktikant
09. august 2013 - 10:49 Der er 1 kommentar

Programmering af app

Jeg har udtænkt en app, som jeg gerne ville føre ud i verdenen. Mangler en samarbejdspartner i form af en der kan lave den. Det vil nok være sjovere for en ung person som kan lide at lege, måske har du allerede leget med noget der bruger gps tracking. Det er ikke nogen tung app, men et godt redskab til rigtig mange mennesker, og den findes ikke på markedet pt.
Keywords:
kbh/Nordsjælland helst
Gps tracking ala bankernes "nærmeste bank"
Hard coder, ikke nødvendigvis god til frontend (design), der kan jeg selv være med.
Jeg forestiller mig at vi måske laver et 50/50 på den eller jeg køber den, og du er ude efter opgave udførsel.
Avatar billede JesperSHansen Nybegynder
13. november 2013 - 13:00 #1
Hej,

Det er måske ikke helt det du søger, men vi kan godt hjælpe dig med at udvikle den app. Vi indgår ikke 50/50 samarbejder, men kører via en fast timepris.

Men, måske hvis du ikke har fundet den rette udvikler, så kunne det være blevet interessant. Du kan læse mere her: http://redweb.dk/programmering-af-apps