Avatar billede kris914g1 Nybegynder
11. august 2013 - 10:09 Der er 2 kommentarer

ider til et community navn for game serveres

hej er ved at lave en community for game serveres men kan ikke finde på noget navn da jeg ikke er det mest kreative menneske men håber der er nogen herinde som har nogle gode ider det skal være engelsk da det hele skal være internationalistisk
Avatar billede jensenjs Juniormester
11. august 2013 - 10:48 #1
"internationalistisk"=internationale

Det kommer an på hvilke spil du skal have liggende på dine servere og hvad/hvordan de forskellige baner/spil osv. er bygget til bygget op.
Det skulle gerne hænge sammen med spil type og banens opbygning.

Eks.
Gode gamle Counter Strike.
En bane kunne være et jernbane område, med minerede vogne.
Der burde navnet selvfølgelig dække både at det er noget med jernbane plus miner, lav en sætning ud fra det.
Railroad_blaster eller andet.

Er det Pokemon (jeg ved ikke om der er sådan et spil)
En bane med en masse kæmpe pokeballs.
Tja. Megaballs_for_ever ;-)
Avatar billede kris914g1 Nybegynder
11. august 2013 - 10:57 #2
hvade bare i tankerne at det skulle være noget ligsom google Origin Blizzard osv noget i den stil bare et navn som er nemt og huske. skal også sælge software som jeg laver i community navnet