Avatar billede bamseurt Praktikant
14. august 2013 - 00:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Wait 1 hour

Jeg har lige købt en bilradio på et loppemarked og den fungere fint (tror jeg nok). Det er en Blaupunkt Alicante CD30. Jeg kom dog til at trykke en forkert kode for mange gange og nu er den så låst fast og displayet viser "wait 1 hour".
Jeg har prøvet at lade den stå tændt i flere timer, at slukke den helt og vente et døgn, frakoblet den i et døgn, men intet virker.

Er der nogen der kender denne problematik og ved, hvad man gør?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2013 - 00:47 #1
Når du tager den fra, trykker du så på tændknappen så den aflades?
Fandt denne side der fortæller lidt om hvordan man kan få den rigtige kode at se, hvis man har flere forsøg tilbage:
http://www.dndservices.co.uk/blaupunkt-alicante-cd30.html
Avatar billede claes57 Ekspert
14. august 2013 - 09:08 #2
jf link i #1
If it does not reset after this time, then all of your code entry attempts may have been used up, and the unit will need to be sent to us to be decoded and reset, details of which can be found below.

dvs den skal til tekniker, der kan låse den op.
Avatar billede 220661 Ekspert
14. august 2013 - 17:00 #3
#2 Ja præsis. Det kan jo være disse forsøg er opbrugt.
Avatar billede bamseurt Praktikant
16. august 2013 - 00:41 #4
jeg har lige købt den og så skal jeg smide den ud igen... Der må der være en eller anden løsning. Jeg læste et andet sted at der var en som havde en anden radio som gjorde det samme, men hun fik det råd at slukke radion imens at hun holdte AS knappen nede og så tændte radioen igen og det virkede. Kan man ikke gøre noget lign. Med denne rqdio?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. august 2013 - 08:15 #5
Jo det kan godt være man kan, men det ved vi jo ikke.
Prøv at kontakte Blaupunkt i Danmark.
Jeg ville prøve her:
http://www.langejorgensen.dk/blaupunkt.php
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2013 - 16:01 #6
Hvad endte denne med?
Avatar billede bamseurt Praktikant
21. oktober 2013 - 23:06 #7
Det endte med at intet virkede og jeg derfor smed den ud :-(
Avatar billede bamseurt Praktikant
23. november 2013 - 15:16 #8
Man kan ikke slette denne tråd?
Avatar billede 220661 Ekspert
23. november 2013 - 15:55 #9
Nej du kan ikke slette den. Men tråden kan lukkes.
Det kan kun gøres med et svar.
Mener du du har fået brugbar hjælp, kan du honorere dette ved at give nogle af pointene til disse hjælpere.
Du beder blot om svar fra disse, som du så accepterer.
Hvis ikke lægger du blot selv et svar og accepterer dit eget svar.
Du kan her se hvordan man accepeterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
Avatar billede bamseurt Praktikant
27. december 2013 - 16:48 #10
l