Avatar billede jps6kb Novice
15. august 2013 - 08:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Chevrolet MyLink og smartphone navigation

Hej med jer,

I morgen får jeg min sprit nye Aveo LTZ.
Jeg har pt. "kun" to Windows Phone-telefoner, og så vidt jeg kan læse mig til, så virker navigation kun med apps på en tilkoblet smartphone.

I den forbindelse, ville jeg høre, om nogen har erfaring med hvilke setups der vil virke?

Jeg er som udgangspunkt helst fri for, at skulle skifte til en anden telefon, men hvis det er den eneste løsning, så vil jeg foretrække Android fremfor iPhone. Nogle erfaringer med Android?

Kan jeg evt. have en telefon (anden enhed) koblet på via USB, som den kører Navigation fra, og samtidig have min WP koblet på via Bluetooth til det håndfri?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. august 2013 - 09:05 #1
En APP. du måske kunne bruge?
http://www.waze.com/
Avatar billede jps6kb Novice
15. august 2013 - 19:10 #2
Waze har ikke en app til Windows Phone. Der er lavet noget til Windows Mobile, som er den gamle og uddaterede platform.
Så Waze er ikke løsningen.
Avatar billede jps6kb Novice
13. september 2013 - 23:21 #3
Åbenbart ingen løsning - desværre.
Håber det kommer. :)