Avatar billede ALLB Nybegynder
16. august 2013 - 11:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mikrofon og højtaler til Skype konference

Hej,

Vi har lige opstillet et tv og kamera med indbygget mikrofon og højtaler i, i et af vores mødelokaler, men kvaliteten er desværre for dårlig i relation til mikrofon og højtaler.

Derfor, er der nogen som kan hjælpe med et godt system der kan placeres på mødebordet, som både indeholder mikrofon og højtaler.

Systemet skal benyttes til Skype konferencer, hvor der ofte vil være mellem 3-6 personer repræsenteret fra vores side og 1 - 3 Skype kontakter på "den anden side". Mødelokalet er omkring 20 m2

På forhånd mange tak
Avatar billede t-bee Novice
16. august 2013 - 12:15 #1
Jeg har prøvet en Jabra speak 410 ms, det fungerede rigtig godt!
Avatar billede ALLB Nybegynder
16. august 2013 - 14:03 #2
Super - Den prøver jeg lige at kigge nærmere på

Andre der har forslag?