Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
17. august 2013 - 15:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hack

Hej folkens, jeg har en fra familien som er blevet hacket..
Han er 10 år gammel, han fortalt hele sagen.. Han har ikke downloadet noget fra personen der har hacket ham. Det eneste han har gjort, givet sin mail pga. ham der ville hacke ham. Har sagt giv mig din email.. Da han har givet den, kunne han ikke logge på den mere. Der står nu Mailen ikke findes..

Hackeren skriver følgende : Hahaha jeg har hacket dig, og bander løs...

Er det noget man kan melde ?? Eller hvordan ?

Håber nogle kan hjælpe mig..
Avatar billede kimtheman Novice
17. august 2013 - 16:45 #1
Hvad er det for en mail du snakker om?
Avatar billede escape4ever Novice
17. august 2013 - 16:46 #2
hey
politiet har en enhed for IT-kriminalitet (NITEC)
https://www.borger.dk/Sider/Anmeld-tyveri-it-kriminalitet-sexturister-rufferi-og-kvindehandel.aspx

men hvis hans mail er blevet slettet og det må den være siden den siger den ikke findes, vil de kun kunne finde ud af hvem der gjorde det.

hvis han vil have sin mail genoprettet må han skive til den der udbyder mailen så kan de måske hjælpe ham.
det er ikke sikkert han vil kunne få alle sine mails tilbage da nogle udbyder sletter alt data med det samme mailen eller accounten slettes.

/escape4ever
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
17. august 2013 - 19:12 #3
Hotmail
Tror i politiet, ville kunne gøre noget ?
Avatar billede escape4ever Novice
17. august 2013 - 22:02 #4
som jeg skrev før kan du melde det til NITEC men de vil kun kunne hjælpe med af fange hackeren, hvis han vil have sin mail og han microsoft account tilbage igen må han skrive til microsoft´s support, men microsoft har de så mange accounts på verdensplan at jeg ikke tror de bare kan finde brugeren og genoprette den og hans mails, desuden har de så mange at hvis de skulle gemme data på alle der sletter deres account vil de kræve ekstrem meget serverplads så tror de forsvinder med det samme hans konto bliver lukket.

har været inde og tjekke og hvis de skulle kunne lukke hans account kræver det at de kender hans password så det må han også have kommet til at give, ellers så har hackeren fået installeret en keylogger på hans com.

/escape4ever
Avatar billede sonalias Seniormester
19. august 2013 - 10:10 #5
Har vi kontakt på denne "flinke" hacker? Så har jeg et par gode idéer :b
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:22 #6
Ja, nu nægter han at det ikke ham..

" Escapeforever " Tak for svaret..
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:26 #7
#4
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:28 #8
#/escape4ever
Avatar billede Anonymouse2 Nybegynder
19. august 2013 - 22:29 #9
#4