Avatar billede suksuksuk Novice
18. august 2013 - 11:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Acer v5-531 kan ikke tænde

Min Acer vil pludselig ikke starte op. Der sker absolut intet når man trykker på knappen. Samtidig reagerer den heller ikke når jeg kobler den til laderen (der er normalt et blåt lys der indikerer at den lader)
Der er absolut INTET tegn på liv fra den. Den er ca et år gammelt, men jeg har virkelig brug for den, og kan ikke vente på en evt. Reperation.

HJÆÆLP!
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2013 - 12:47 #1
Avatar billede suksuksuk Novice
18. august 2013 - 15:01 #2
Ok, du er jo simpelthen bare dagens helt! Det virkede perfekt!
Smider du lige et svar?
Avatar billede poko1 Ekspert
18. august 2013 - 17:52 #3
Ok