Avatar billede pouls Juniormester
18. august 2013 - 22:03 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Media Player 12 kan ikke slette en cd

Jeg har lånt en lydbog på biblioteket og lagt den ind i Windows  Media Player siden har jeg slettet den fra harddisken men den er stadig synlig i Media Player og selvom jeg prøver at slette den her kan det ikke lade sig gøre fordi den ikke er på harddisken har også prøvet at køre en Anvend opdaterede mediaoplysninger men intet hjælper. Er der nogen der har en løsning.
Avatar billede fhansen82 Mester
18. august 2013 - 22:55 #1
Det lyder meget sært, men du kan prøve:

Tryk på ALT>Funktioner>Avanceret>Gendan Mediebiblioteket

Alt slettes i WMP12, og WMP12 lukkes. Åben WMP12 igen, og mediebiblioteket gendannes, ud fra de settings du har sat (hvilke mapper der skal kigges i). Fremgår filerne igen, må de ligge på din maskine.
Avatar billede pouls Juniormester
18. august 2013 - 23:46 #2
Det hjalp desværre ikke.
Avatar billede pouls Juniormester
18. august 2013 - 23:52 #3
Har igen set om filerne skulle være gemt et sted på harddisken men det er de ikke og hvis jeg prøver at afspille et afsnit kan det ikke lade sig gøre.
Avatar billede fhansen82 Mester
19. august 2013 - 00:08 #4
Kan du prøve at højreklikke på en af filerne og vælge "Åben filplacering"?
Avatar billede pouls Juniormester
19. august 2013 - 00:12 #5
Der sker ingen ting ved at højreklikke på "Åben filplacering" . jeg har også prøvet at omdøbe filen men det kan heller ikke lade sig gøre.
Avatar billede pouls Juniormester
19. august 2013 - 12:24 #7
Tak til fhansen82

Det var denne del af linken der hjalp

"  Try this - assuming you are administrator on your computer...

Close Windows Media Player

Goto to services.msc
Stop "Windows Media Player Network Sharing Service"

Goto C:\Users\[username]\AppData\Local\Microsoft\
- This path might not be showin in explore but it does exist!  You can show hidden files and folders to have it show up in
windows explore

Delete the "Media Player" folder  "

Hvis du vil have point så send et svar.
Avatar billede fhansen82 Mester
19. august 2013 - 13:22 #8
Super. Godt du fik det løst :O)