Avatar billede para7 Nybegynder
19. august 2013 - 13:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Windows Live Mail - Genvejstast og email links i browser virker ikke

For et par dage siden skete følgende fejl:

1) Mit Logitech tastaturs mail knap åbner i stedet browseren.

2) Mail links i browser virker ikke mere.

Det skal lige nævnes at jeg mener fejlene skete efter jeg installerede Opera. det er afinstalleret igen, men samme fejl er der stadig.

Gendannelse af tidl. Windows version tør jeg ikke rigtig,  vil ikke miste nogen programmer, filer eller indstilinger på at forsøge.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 13:47 #1
geninstaller logitech.
Avatar billede para7 Nybegynder
19. august 2013 - 14:15 #2
Tak. Der er bare ikke noget at geninstallere. Det er et billigt K260  tastatur. Logitech tilbyder ikke nogen driver, ser det ud til. Har prøvet at opdatere.

Det værste er det med at mail links ikke virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 14:43 #3
prøv via 'standardprogrammer' at se, om dit mailprogram står korrekt  og at det åbner mailto protokollen.
Avatar billede para7 Nybegynder
19. august 2013 - 14:58 #4
Tak Claes. Det kunne jeg ikke have regnet ud. Jeg valgte det bare som standardprogram, og så kører startknap og links. Tror det er den Opera browser, der er for fræk og snupper nogle ting. Men nu er det nok læsningen fremover ved den slags problemer.
Send lige svar for guld ;--)
Avatar billede claes57 Ekspert
19. august 2013 - 15:31 #5
ok