Avatar billede happyguy Nybegynder
23. august 2013 - 00:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Min PC går i fejlsikret tilstand når jeg tilslutter min nye Canon Pixma 7250.

Jeg har ikke kunnet finde tilsvarende spm. så jeg håber at en af jer kan hjælpe alligevel.
Jeg har installeret min nye Pixma 7250 "lige efter bogen" altså den vildledning som følger med og da det er min femte Canon, men den første med problemer, så tror jeg det er printeren som fejler.
Nå men jeg kører XP med SP3 og alt virker på den.
Men efter at jeg har inst. Pixma'en, så genstarter pc'en og går i fejlsikret tilstand, så snart der tilsluttes strøm til printeren og hvis jeg så slukker printeren, så genstarter pc'en igen, men i normal tilstand, så jeg mener at have en begrundet mistanke til at det må være printeren som der er noget i vejen med.
Nogen der har et godt råd?
Jeg har kontaktet Canon support, men de snakker 4-5 arb. dage før man kan forvent et svar, så jeg håber at I kan hjælpe herinde?
Vh. Mogens
Avatar billede Slettet bruger
23. august 2013 - 03:27 #1
mit korte gæt er at XP er fra år 2001, og at denne printer nok bare ikke virker på XP - prøv da lige at tænke over hvor gammelt XP er nu!

mener det helt seriøst.

for det bliver jo umuligt at finde nogen fejl.
hvis den ikke virker med den driver du har, så kommer den aldrig til at virke.
23. august 2013 - 08:25 #2
1) Prøv i en anden USB port
2) Sæt en 'tilfældig' USB HUB imellem ?
Avatar billede happyguy Nybegynder
07. september 2013 - 16:27 #3
Canon DK mener at der er en fejl i softwaren, så jeg har fået et DL-link som skal prøves.

@karise-larry: jeg har prøvet alle USB-stik uden held. Og de virker med de andre ting som er tilsluttet, scanner, gl.printer osv., så tvivler stærkt på at det er dem som fejler.

Så jeg lukker denne sag uden at give point til nogen, da der ikke har været brugbare svar.