Avatar billede missdepp Mester
26. august 2013 - 18:27 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke finde net på min computer

Hej, mit problem er at jeg har haft Telenor og havde sådan et kort i min computer. Da den ikke ville logge på gik jeg ned i butikken og nu har de så trykket på noget så jeg KUN kan logge på det der kort... Min computer vil slet ikke finde andre netværker ... Hverken mit normale internet som mit PlayStation kører på eller på mor WiFi på min telefon... Ved begge dele virker ... Computeren viser bare kun det der kort... Hjæææælp! Jeg har en Acer aspire og det er Windows 7
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2013 - 18:44 #1
der er også et modelnummer udover 'acer aspire'
men normalt er der en knap som tænder/slukker for wi-fi - det står beskrevet i brugervejledningen.
Avatar billede missdepp Mester
26. august 2013 - 19:17 #2
Øhm har ikke nogen brugsvejledning, kan det passe at modellen hedder 4830G ? Men det er ikke kun WiFi det er også mit normale internet fra router med kabel... Og det virker på mit PlayStation men det bliver slet ikke vist på computeren :-/
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2013 - 20:05 #3
så ser den ud som https://telia.dk/erhverv/internet-og-data/mobiltbredbaand/laptop/acer-aspire-4830g
Jeg har lagt manualen på https://dl.dropboxusercontent.com/u/46453825/acer-aspire-4830g.pdf
hent den, og gem (evt læs i den også!)
På side 3 (hurtigtaster) Fn+F3 tænder og slukker for wifi. Prøv den.