Avatar billede male6561 Nybegynder
31. august 2013 - 20:24 Der er 2 kommentarer

Hvad skal jeg gøre når der står "File name is missing extension"?

jeg er i gang med at uploade CV og eksamensbevis til en ansøgning men deres side bliver ved med at skrive dette, så hvad skal jeg gøre?
31. august 2013 - 21:29 #1
... hvilket 'format' er den 'fil' du vil uploade ?

Og dens FULDE navn ?

---

Du/I skal altid skrive under hvilket Styresystem det drejer sig om!
Win98, ME, W2000, XP, Vista, Win7, Win8, OS/2, Unix, Linux, ... ?

Du har lagt dette IT spørgsmål i en NON-IT kategori ?
Avatar billede claes57 Ekspert
31. august 2013 - 21:41 #2
extension er punktum + noget - fx .doc hvis det er en gammel word-fil, eller .txt hvis der en en ren tekstfil uden formatering.
Du kan ikke uploade en fil kaldet 'cv', men en 'cv.doc' er ok.