Avatar billede nwr3300 Nybegynder
07. september 2013 - 18:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ny gamer stationær 8000kr,

Hej alle. Står og leder efter en ny stationær til 8000 men kan ikke helt bestemme mig og vil gerne høre andres meninger.
(jeg køber ikke fra komplett eftersom min ven har haft en meget dårlig oplevelse derfra)

Jeg har tænkt mig at købe enten fra topdata, sharkgaming eller fcomputer.

Men uanset hvilke pcer jeg kigger på ser topdata altid ud til at være det bedste valg og stadig billigere end de andre firmaer?

http://topdata.dk/product.asp?product=9194

har overvejet at købe PCen i det link bare med 120gb SSD og 1tb HD, evt bedre køling men er ikke helt sikker endnu om det er det værd ifh. til andre pcer?
Avatar billede mp1982 Novice
08. september 2013 - 00:17 #1
Avatar billede nwr3300 Nybegynder
21. november 2013 - 06:57 #2
Yes har købt