Avatar billede rasmus_h Nybegynder
08. september 2013 - 12:32 Der er 2 kommentarer

Migrering af Server 2008 R2 til Server 2012

Hej alle

Jeg har lovet at hjælpe en skole i efterårsferien, med at få indkørt en ny Server 2012 i deres netværk.

Skolen har i dag 2 Server 2008 R2 der begge kører som DC. SERVER1 er gammel og skal skrottes, SERVER2 skal fortsat køre videre og den nye Win2012 hedder SERVER3 og skal sættes op som DC, som den nye primære.

Hvad er jeres forslag til denne migrering? I hvilken rækkefølge ville I gøre arbejdet - tænker mht nedtagning af gammel server og setup af den nye, så der ikke bliver rod i AD'et?

På forhånd tak,
Rasmus Hansen
Avatar billede rasmus_h Nybegynder
08. september 2013 - 13:26 #2
Super guides!

Og vil du gøre det, først at indsætte den nye 2012 som DC og til sidst fjerne den gamle DC der skal skrottes?