Avatar billede ZeBa Ekspert
15. september 2013 - 22:39 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Windows Live mail

Jeg har lige sendt 2 mails, men kan ikke finde nogen af dem i "Sent mail" eller andre steder - og heller ikke nogen af dem, jeg har sendt, siden jeg begyndte at bruge det rådne program. Nogen der ved, hvad der er galt.
Avatar billede oli10b Nybegynder
16. september 2013 - 10:47 #1
Har testet at din med med diin nuværende opsætning kan sende mails?

Venlig Hilsen Oliver
www.esksupport.dk
Avatar billede oli10b Nybegynder
16. september 2013 - 10:48 #2
Har testet at din med med diin nuværende opsætning kan sende mails?

Venlig Hilsen Oliver
www.Desksupport.dk
Avatar billede oli10b Nybegynder
16. september 2013 - 10:51 #3
Sorry kommentarerne gik lige amok :)
Avatar billede ZeBa Ekspert
16. september 2013 - 12:38 #4
Ja, ellers kunne jeg jo ikke forvente, at de lå i "Sent mail"
Avatar billede halifax Nybegynder
20. september 2013 - 15:23 #5
Jeg synes såmænd ikke det er et "råddent program", idet det kører perfekt hos mig under Win 7.

Jeg forstår, at det ikke blot er sidstnævnte to mail, som ikke findes i Sendt post (Send mails) men også hvad du tidligere har sendt. Det fremgår også, du har styr på, at programmet kan sende mails. Er det f.eks, tjekket ved om sendte mails kommer frem hos modtager?

Tilbage har jeg kun et banalt forslag: Har du under Indstillinger -> E-mail, faneblad Send sat hak ud for Gem en kopi i mappen sent mail? Banalt ja, men måske et forsøg værd :-)
Avatar billede ZeBa Ekspert
20. september 2013 - 15:32 #6
Det har jeg gjort, og der er ikke modtaget. Men jeg har 3 konti, og det ser ud som om, problemet opstår, når jeg bruger en bestemt af dem - med det ville ethvert irrkråddent program gøre opmærksom på.
Desuden kan jeg ikke importere fra min Outlook 2010 (!) og der findes ikke en formatpensel som i Word og Outlook 2010.
Og endelig forhindrer W8 mig i at bruge et mailprogram efter eget ønske.
Avatar billede ZeBa Ekspert
24. september 2013 - 12:16 #7
Nogen der vil have points?
Avatar billede ZeBa Ekspert
05. oktober 2013 - 15:42 #8
x