Avatar billede slotski Juniormester
17. september 2013 - 01:08 Der er 5 kommentarer

Windows 8

Hjælp

Jeg har købt en Sony Vaio til min kæreste, men allerede under installeringen af itunes m.m. driller den voldsomt. Hun oplever at skærmen pludselig bliver hvid hvorefter den slukker helt. Så lige nu overvejes det at gendanne den, men det virker bare besynderligt. Det kan f.eks. ske under en test afspilning fra dr.dk

Er der nogen der har gode råd? Kan det være virus i forbindelse med download af soundtaxi (gratis version).

Mvh.
Martin
17. september 2013 - 09:15 #1
... virker den varm når den slukker/lukker ?
Avatar billede claes57 Ekspert
17. september 2013 - 11:05 #2
reklamér, og få den byttet.
Avatar billede slotski Juniormester
17. september 2013 - 12:56 #3
Den er ikke varm eller noget og hun kan ikke forklare hvornår den gør det. Den er købt i fredags og det er uacceptabelt at sende den til service.
Avatar billede slotski Juniormester
28. september 2013 - 00:25 #4
Er byttet til ny, send svar, så smider jeg point afsted
Avatar billede claes57 Ekspert
28. september 2013 - 10:45 #5
bare luk selv