Avatar billede idani Praktikant
19. september 2013 - 11:55 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Excel 2010 - Definer egen Skabelon mappe

Hej

Jeg vil gerne have det sådan at når jeg vil åbne en skabelon af mine egne - så henter jeg fra en mappe som jeg selv har specificeret.

Helt præcist så ligger den mappe jeg er ude efter på et fællesdrev - hvor vi gerne vil kunne dele de skabeloner som ligger i den.

I "gamle dage" da kunne man tilføje en ekstra mappe - men det kan jeg ganske enkelt ikke hitte ud af hvordan jeg gør i excel 2010

Hilsen
Ida

Ps. Google var ikke helt flik :)
Avatar billede anedi Ekspert
19. september 2013 - 14:41 #1
har netop bokset med det samme, og det kan lade sig gøre af en lidt utraditionel vej synes jeg.

Luk Excel
Åben Word
Vælg Filer ->Indstillinger -> Avanceret
Næsten nederst under Generelt vælges: Filplaceringer
Du kan nu redigere den mappe, hvor brugerskabeloner skal hentes fra til dit eget drev.

Herefter skulle du gerne blive ledt hen til den nye folder, når du åbner Excel og peger på en af dine egne skabeloner

Vh
Anedi
Avatar billede idani Praktikant
19. september 2013 - 15:41 #2
Cool der funker bare - smider du lige et svar for point?
Avatar billede anedi Ekspert
19. september 2013 - 17:02 #3
Super, hermed svar.