Avatar billede kingomand Novice
01. oktober 2013 - 11:52 Der er 2 kommentarer

Problemer me digital signatur

Hej alle,
jeg får denne besked, på trods af at jeg har installeret digitalt
certifikat i Outlook 2007.
" Dette emne kan ikke åbnes. Navnet på det digitale id blev ikke fundet af det underliggende sikkerhedssystem "
Det er ikke fra alle kommuner jeg har problemet.
Jeg har prøvet mange ting, men intet virkede.
Certifikatet er heller ikke udløbet.
Hvad gør jeg ?
Avatar billede gulkings Nybegynder
18. oktober 2013 - 12:05 #1
Fandt du en løsning?
Vi har prøvet alt - hvis man følger MS's best practice med at sende cert til modtager, der så installerer det, så virker det umiddelbart. Følger man Danid's metode, så virker det ikke...

Jeg hører gerne om dine erfaringer..!

/Gulkings
Avatar billede kingomand Novice
03. september 2019 - 17:49 #2
Ikke rigtigt. Jeg har prøvet alt hentet certifikat, installeret det uden problemer, sat kontaktperson ind og ligemeget hjalp det. Prøvet både i Office 2007 og 2016. Det meget besværligt.