Avatar billede mortensen Nybegynder
02. oktober 2013 - 04:00 Der er 1 løsning

Win Live Mail er meget syg :(

Hej

Siden marts 2013, har jeg haft problemer med Windows live mail.

Har gennemtrawlet nettet for at finde en løsning uden held.

"Der er opstået en ukendt fejl" - uden fejlkode ID."

Har dog også ofte modtaget denne:

"Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen xxxxxxxx@mail.dk. Der er opstået en ukendt fejl.

Server: 'pop3.mail.dk'
Windows Live Mail Fejl-id: 0x80004005
Protokol: POP3
Port: 110
Sikker (SSL): Nej"

Jeg har prøvet at oprette samme mailkonto på en anden pc med samme konfiguration dog win7-64 og den har ingen problemer.

Men ved min egen pc har jeg vigtige mail jeg gerne vil gemme, er det nu blevet totalt kaos, da jeg ikke kan åbne mine (gamle)mails. Men får blot fejlmeddelelsen "Indholdet af denne meddelelse kan ikke findes". De vil hverken flyttes til lager mappe eller slettes.

Hvordan får jeg dem fjernet uden at slette hele min konto ?

Jeg har slettet alle mine gamle mails fra udbyders server, da jeg tænkte at problemet måske lå der, da folk fik deres mail retur med besked om, den var overfyldt hos TDC. Men det er ikke tilfældet iflg TDC.

Jeg har slettet window live mail (essential) og geninstalleret (med genstart) dog uden held.

Alt er opdateret. Aldrig haft problemer med skidt på pc'en.

Benytter win7-32,  IE10, Bullguard Premium Protection, CCleaner, Malwarebytes Anti-Malware.

Umiddelbart mistænker jeg en Windows opdatering i marts måned men aner det ikke ?

Jeg mener ikke der er sket nogle tilføjelser af programmer.
Men jeg ved at det startede med at når jeg åbnede mail programmet fik jeg disse advarsler: jeg blot kunne sige ok til og lukke programmet:

"Programmet kunne ikke initialise søgemapper",
"Understøttelse af RSS-feeds er ikke initialiseret. RSS-feeds kunne ikke opdateres"
"Meddelelsen kunne ikke sendes. Der opstod et problem. Prøv igen senere."

Disse advarsler ser jeg dog ikke længere.

Den korte version:

Hvordan får jeg fjernet de mails den ikke kan finde uden at slette hele min konto ?

Håber virkelig I kan hjælpe. Nu har jeg forsøgt i et halvt år at læse mig til en løsning. Og er elendig til engelsk.
Avatar billede mortensen Nybegynder
03. oktober 2013 - 18:26 #1
Situationen har ændret sig. Dog er problemet ikke løst. Men vender tilbage med et nyt spørgsmål, hvis jeg ikke magter den nye udfordring.