Avatar billede kaosdk Novice
02. oktober 2013 - 23:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

IPSEC på en D-Link DIR-655 Xtreme N Gigabit Router

Hejsa !

Kan eller kan der ikke opsættes en tunnel IPSEC mellem denne og eksempelvis en ASA 5505.

Jeg syntes ikke jeg bliver så klog af de ting jeg har kunnet finde på DIR-655..  Jeg læser det som om at den understøtter det, men jeg kan ikke lige helt hitte hvordan det sættes op i boksen.

Er der nogen der har erfaringer med det eller kan henvise til en vejledning på det ?..

På forhånd tak..
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2013 - 07:24 #1
Umiddelbart tillader DIR-655 bare IPSEC passthrough, ikke oprettelse af tunnel. Så du skal have noget til at etablere tunnelen på LAN siden af din DIR-655.
Avatar billede kaosdk Novice
03. oktober 2013 - 16:55 #2
Hej Chalde,

Jamen så giver det jo sig selv. Jeg må finde en eller anden måde at løse det på eller også må han jo købe en ordentlig boks der kan.. ;-)

Hvis du sender en mail med point - Så skal jeg sende dem i din retning.
Avatar billede chalde Seniormester
03. oktober 2013 - 17:18 #3
Bare behold point :)
Avatar billede kaosdk Novice
17. marts 2014 - 08:25 #4
Denne lukkes - Sagen er ikke længere aktuel.