Avatar billede fjeld Praktikant
03. oktober 2013 - 00:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Betinget formatering med farver

Hej alle,

Jeg har været i gang med at læse lidt forskellige indlæg omkring betinget formatering, og jeg har ikke kunnet finde svar på mit spørgsmål, derfor kommer det her:

Jeg har et regne ark hvor der er data i kolonne A, nogle enkelte række har dog ikke noget data i kolonne A.

Jeg ønsker at rækkerne i kollonne B skal farves en farve såfremt der er data i den tilsvarende række i kolonne A.

Kan dette lade sig gøre, og hvis, hvordan kan det lade sig gøre?

Takker.
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 01:15 #1
Marker B1 > Betinget formatering > Ny regel > brug en formel...... > =A1<>"" > Vælg formatering > OK > OK
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 01:16 #2
Glemte lige: Her efter, højreklik på B1 og brug Formatpensel til at kopiere formateringen nedad.......
Avatar billede vejmand Juniormester
03. oktober 2013 - 01:19 #3
Se eksempel her: http://gupl.dk/702210/
Avatar billede fjeld Praktikant
07. oktober 2013 - 13:52 #4
Perfekt. Tak. Vil du ikke skrive et svar så jeg kan give point.
Avatar billede vejmand Juniormester
07. oktober 2013 - 17:22 #5
Velbekomme, svar kommer her. :-)