Avatar billede Ralleandersen Nybegynder
03. oktober 2013 - 15:08 Der er 2 kommentarer

Router til fibernet

Hej,

Jeg har netop fået installeret 20/20 fiberbredbånd. Jeg har dog et problem med ustabilitet grundet min nuværende router.

Jeg vil derfor høre om nogle har nogle anbefalinger på en god trådløs netværksrouter.
Der skal være god trådløs hastighed, god signalstyrke og så er budgettet på max. 4-500 kr

Er der nogle der har nogle erfaringer at dele ud af hvad angår dette?
Avatar billede Skifter24 Praktikant
03. oktober 2013 - 16:48 #1
Hvor er du fra? Jeg har måske en router du kan købe billigt hvis det er?
Avatar billede Madsgadeberg Nybegynder
03. oktober 2013 - 17:39 #2
Jeg køere på en 100/100 men en netgear wnr 1000 og den klarer arbejdet uden problemer.

Jeg kan hente med 12mb/sek .