Avatar billede sara-lind Nybegynder
07. oktober 2013 - 10:38 Der er 1 løsning

Problemer med en Archer 7 og disable DHCP

Hej,

Jeg har en TDC Homebox som i et rum bruges trådløst samt trådet af 4 personer, en printer osv.
Fra homeboxen, har jeg trukket et Eternet kabel ind i et rum hvor den tråløse ikke rækker og sat en Tlink Archer 7 router op. Jeg vil gerne være på samme netværk så jeg har slået DHCP fra.

Det trådsløse net fungere fint, men jeg har et problem med en NAS server som er kablet til routeren.
Den kan ikke set på netværket og jeg forstår ikke hvorfor. Burde den ikke få IP adresse nede fra Homeboksen??

Eller skal jeg sætte det anderledes op??

Og hvordan kan jeg komme ind i Routeren igen uden at sætte det hele op forfra, nu hvor jeg ikke har adgang til den via ip.

Jeg håber der er en der kan hjælpe.

Mvh Sara
Avatar billede sara-lind Nybegynder
07. oktober 2013 - 12:53 #1
Jeg fandt selv fejlen, jeg havde ethernet kablet fra den anden router/modemet i i WAN. Det er nu flyttet til den første LAN port og alt fungere som det skal :)