Avatar billede WPCS Nybegynder
08. oktober 2013 - 21:08 Der er 1 løsning

Acekard 2i vs. 1.4.5E

Troede det var mit R4i kort der var gået i stykker til min søns DSi´er. Jeg kender ikke så meget til Nintendo og bestilte et Acekard 2i men det melder samme fejl:

"An error has occured. Press and hold Down the POWER button to turn off the system"

Hvad jeg har fundet frem til, så virker Acekard kortet (eller andre kort) ikke hvis man har opdateret sin DSi til version 1.4.5E da Nintendoo har blokeret for third-party hardware? Er det korrekt?

Er der virkelig ikke en måde man kan komme udenom det på? Læser noget om at man skal have fat i en DS Lite eller en alm. DS og isætte kortet i den... synes det virker lidt langhåret.

http://www.ifixit.com/Answers/View/39207/How+to+fix+dsi+troubleshooting
Avatar billede WPCS Nybegynder
09. oktober 2013 - 22:56 #1
Lukker. Har selv fundet svaret