Avatar billede Soeren37 Nybegynder
11. oktober 2013 - 23:19 Der er 3 kommentarer

Word åbner dokument meget langsomt

Har modtaget et Word dokument på mail, men det er utrolig lang tid om at åbne.
Er oprettet i Word 2003, og jeg åbner det i 2007.
Hvis jeg afbryder forbindelsen til internettet, åbner det med normal hastighed.
Er der nogen der har nogen ide til hvad der er galt, måske er det noget med skabeloner, men jeg har ikke kunne finde ud af det.
Avatar billede 220661 Ekspert
12. oktober 2013 - 08:20 #1
Åbner det også langsomt, hvis du gemmer det på anden destination end fra mailen?
Når du åbner det, vælger du "gem som" og i anden destination.
Avatar billede Soeren37 Nybegynder
13. oktober 2013 - 19:30 #2
ja det gør det, prøvede at sende det til anden computermen samme resultat, meget langsom
14. oktober 2013 - 13:50 #3
Du bør (læs:skal) ikke "ÅBNE" dokumenter direkte fra Mail - med som sagt i #1 - GEM dokumentet et sted på din PC du kan finde igen ;-) og DERFRA åbne dokumentet...

PS: Du skal ikke selv lægge [svar]; er 'reserveret' til (til løsninger og pointgivning), som der står. Når man ser oversigten over spørgsmål, tror folk at der er lagt løsning/svar og så bliver spørgsmålet sprunget over...