Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. oktober 2013 - 19:39 Der er 1 løsning

skærm virker kun i fejlsikret tilstand.

Jeg har lige sat ny harddisk i computeren (ikke primær harddisk så ingen ting ændret).

da jeg booter op viser min skærm fint bootskærm men da den kommer til "windows" logoet så forsvinder det og den siger "intet signal".

Jeg har en anden skærm som fungerer fint med computeren, og det er med samme kabel.
og min primære skærm virker fint med en anden computer.
dvs der er ikke noget galt med hverken skærm eller pc. men et eller andet sted er der noget der er gået skævt.

Jeg har prøvet de sædvanlige ting med at geninstallere grafikkort og sådan, men det virker ikke.

En ting er at hvis jeg starter op i fejlsikret tilstand så virker min primære skærm fint.

nogen der har prøvet dette før eller har en ide om hvor problemet ligger?
Avatar billede mr-bob Nybegynder
12. oktober 2013 - 20:24 #1
hmm virkelig mærkeligt... det må være kablet der er broken.... det virker fint med et tredje kabel jeg har...

Freaky tidspunkt det vælger at fejle, når jeg installerer harddisk :-)

Jeg lukker.