Avatar billede NeroBan Novice
13. oktober 2013 - 09:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fjernstyre Android mini-pc med IPhone app

Hej

Er der nogen der ved om det kan lade sig gøre via en app fra AppStore at fjernstyre S400 Quad Core mini pc med android styresystem.

Point til den der for det til at virke

På forhånd tak :-)

Mvh. Brian
Avatar billede sinumsen Nybegynder
13. oktober 2013 - 19:22 #1
TeamViewer findes til android, med ved ikke om det kan bruges i det setup du har. Jeg bruger selv teamViewer til at styre mine computere fra iPhone og det virker helt perfekt!

http://www.teamviewer.com/da/download/mobile-app.aspx
Avatar billede NeroBan Novice
13. oktober 2013 - 20:37 #2
Tak for svar!

Det kan det desværre ikke da det kun er en viewer version der ligger på android og ios for den sags skyld :-(

De kan nok ikke samarbejde de to styresystemmer desværre. Men tak for forsøget :-)
Avatar billede sinumsen Nybegynder
13. oktober 2013 - 20:52 #3
Ahh.. ja naturligvis. Jeg kan jo heller ikke styre min telefon via computeren og det er jo lidt det samme for dig i dit setup..
Avatar billede NeroBan Novice
28. oktober 2013 - 07:42 #4
Lukker :-(