Avatar billede mstitdk Novice
14. oktober 2013 - 10:49 Der er 1 kommentar og
1 løsning

add-in til joomla - taxapris beregner

hejsa

Jeg søger en der kan hjælpe mig med at lave et add-in der kan udregnde en taxa pris via vores hjemmeside, og taksterne skal kunne styres via back-end/admin site...

Idéer:
- er det muligt at den kan finde ud af start og slut sted via google map og regne pris ud fra det

Info:
Vi bruger senste udgave af Joomla 3.X
Avatar billede mstitdk Novice
06. november 2015 - 09:50 #1
intet svar
Avatar billede Joomlakonsulenten Juniormester
07. november 2015 - 09:39 #2
Hej,

Hvis det stadig er aktuelt, så er du velkommen til at ringe til mig på mandag på 7199 2909.

Med venlig hilsen
Michael Sønderup Nielsen

www.joomlakonsulenten.dk