Avatar billede qrd Nybegynder
14. oktober 2013 - 20:25 Der er 6 kommentarer

slettet mail

Hej Eksperter og specialister
er ved at prøve at hjælpe en kammerat med at få genskabt slettet
mails i outlook 2010
har har fremhævet nogle mails  og så trykket på del tasten
hovsa der var et par mails for meget med
kan han får disse mails frem tryllet igen eller er det for sent
mvh karsten
Avatar billede qrd Nybegynder
15. oktober 2013 - 19:08 #2
hej vejmand
han bruger office 2010 og har ikke Microsoft Exchange Server-konto
er der andre der tør komme med et bud
Avatar billede vejmand Juniormester
15. oktober 2013 - 19:45 #3
Hvis Outlook 2010 er sat op til at slette fra serveren ved hentning, tror jeg løbet er kørt.
Ellers burde de ligge på Web-mailen.....
Avatar billede chiefbigchief Mester
16. oktober 2013 - 16:59 #4
Som du beskriver hvordan i har slettet mails burde de stadig ligge i slettet post i Outlook.
Avatar billede qrd Nybegynder
31. december 2013 - 16:16 #5
undskyld den lange svar tid  men pga en del probs. er der først tid nu
data er gået tabt
så denne tråd kan godt lukkes men hvordan ?
Avatar billede vejmand Juniormester
01. januar 2014 - 02:56 #6
Bare accepter dit eget svar. Her kan du se hvordan: http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo