Avatar billede kasp992a Nybegynder
20. oktober 2013 - 22:34 Der er 1 kommentar

Problemer med at oprette trådløst netværk fra Windows XP

Davs derude,

Jeg har fået gang i en bærbar windows XP computer. Jeg vil gerne oprette trådløs forbindelse til min skoles netværk. Problemet er bare, at når jeg opretter forbindelse, så bliver den ved med at identificere netværket - og  sidst men ikke mindst står der følgende: "Der blev ikke fundet et certifikat, så du kan ikke logge på netværket".

Jeg har hørt, at jeg bare skal fjerne et hak  ved "Aktiver IEEE802.1x-godkendelse for dette netværk", men det kan jeg ikke. Jeg kan ikke fjerne hakket.

Nogle som kan hjælpe?

/Kasper
Avatar billede oli10b Nybegynder
22. oktober 2013 - 18:21 #1
Hej Kasper.
Har du prøvet med andre trådløse netværk?

Venlig hilsen Oliver
www.desksupport.dk