Avatar billede nesdam Nybegynder
23. oktober 2013 - 11:04 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mangler USB controller

Har nedgraderet til Windows 7 fra Win 8 på en Medion MD8377. Manglende drivere fundet med først SlimDriver som fandt en del fejl. De blev rettet og så prøvede jeg Iobit Driver Booster. Den fandt yderligere et par driveropdateringer. MEN INGEN AF DEM har fundet de to sidste jeg mangler og har manglet hele tiden, så mine USB3 stik ikke fungerer:

USB controller (Universal serial bus)
Hvad gør jeg nu!!
Avatar billede Blandy Praktikant
23. oktober 2013 - 11:55 #1
Avatar billede nesdam Nybegynder
23. oktober 2013 - 13:25 #2
jeg havde kigget lidt på den side. Der står at de er til Win 8. Går det an at bruge dem på en Windows 7.
Avatar billede Blandy Praktikant
23. oktober 2013 - 13:33 #3
Normalt er de delt op i win7/win8, men er ret sikker på at den er bagudkompatibel.

Hvis den ikke er, så vil dit OS stoppe dig i at installer det, og sige at du ikke bruger den korrekte driver til dit OS. Men prøv for, da det er den eneste chipset driver der er, så er den sikkert bagudkompatibel.
Avatar billede nesdam Nybegynder
25. oktober 2013 - 11:59 #4
Hej Blandy,
Jeg har fået driver gennem Medion. Vil du have pointene må du sende en lille kommentar som "svar", så ryger der 60 point afsted til dig. Fik oplyst at det var et MSI motherboard med nummer XXXX. Søgte på det og fandt det jeg manglede.
Avatar billede Blandy Praktikant
25. oktober 2013 - 12:50 #5
svar