Avatar billede Morten_Hitz Nybegynder
28. oktober 2013 - 21:42 Der er 3 kommentarer

TV problemer

Hej

Har netop forsøgt at installere en Digital Tuner boks (Denver) til mit Samsung tv. Via kabel har jeg opsat det hele korrekt, og den har søgt på kanalerne, men skriver NO SERVICE på skærmen.

Nogle der har oplevet noget lign. og kan hjælpe mig her.

Mvh

Morten
Avatar billede poko1 Ekspert
28. oktober 2013 - 23:37 #1
Hvordan er boxen tilsluttet? Hvis den er tilsluttet via HDMI Kabel kan du ikke betjene eller søge med Samsungs egen fjern betjening!
Avatar billede Jensen DK Novice
29. oktober 2013 - 06:07 #2
Har du kabel net eller egen antenne?
Avatar billede poko1 Ekspert
07. november 2013 - 21:40 #3
Dropper overvågning