Avatar billede sjass Juniormester
30. oktober 2013 - 14:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

""Shazam"" billeder

Hej

har et lidt tosset spørgsmål , men ligesom man kan Shazam musik
og finde ud af hvad musikken hedder / kunster osv.

tænkte jeg om der fandtes et program som kunne gøre noget med billede genkendelse  - så hvis man havde et billede af et hotel på en skøn palme ø  - så kunne man "scanne" billedet ind i et prg. og se hvor i verden det lå..
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. oktober 2013 - 15:36 #1
Det skal man i princippet kunne med http://www.google.com/mobile/goggles/  - men det kan ikke finde mit hus.
Avatar billede sjass Juniormester
30. oktober 2013 - 17:23 #2
Super det vat lige det :-)  , troede ikke det fandtes :-)

1000 tak for hjælp..

hvordan giver jeg dig point ?
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
30. oktober 2013 - 17:58 #3
Jeg samler slet ikke på point, tak.