Avatar billede Jane Knudsen Nybegynder
30. oktober 2013 - 18:37 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Makro-knap med tekst

Jeg har tilføjet en knap (et billede) i excel, som er tildelt en makro. Er det muligt, at tilføje en tekst til knappen, som vises, når musen føres hen over knappen?
31. oktober 2013 - 16:32 #1
Der er vist ikke rigtigt nogle håndtag at tage fat i. Et almindelig indsat billede har ikke nogen events, som de kan kodes op imod, så det er udelukket.
Et billede indsat i ActiveX kontrollen Picture - den har events, men ikke mouse-over.

Den eneste mulighed jeg ser er, hvis du skriver et klassemodul til subclassing af Excel og skriver din egen mouse-over, men det er nok ikke bare lige for de fleste.

Svaret må være nej til dette spørgsmål.
Avatar billede Jane Knudsen Nybegynder
18. december 2013 - 07:43 #2
Tak for svaret.