Avatar billede Gaming-Geek Nybegynder
31. oktober 2013 - 00:38 Der er 1 løsning

Godt tv til den kommende PS4

Hej,

Mit nuværende tv er snart 10 år gammelt vil jeg tro, og har ikke haft en konsol siden PS1, men nu vil jeg gerne købe PS4'eren, men jeg vil først have fat i et nyt tv. Men jeg ikke hvad tv'et skal have, for det bedste billed kvalitet. Er der nogen herinde der har forstand på det, og kan give et par tips om hvad jeg skal gå efter, og måske enda give et link eller 2 til et godt tv til konsol gaming.

(minimum 38 tommer, og lav input lag helst) budget er max 4000 kr.

Mvh Jesper
Avatar billede JHorsboel Nybegynder
02. november 2013 - 10:38 #1
Kunne være:

http://www.hifipriser.dk/tv/samsung-ue46f5005-id-7243971.aspx

Tror umiddelbart det er det fjernsyn hvor du får mest for omkring 4.000,-