Avatar billede Miklix Nybegynder
31. oktober 2013 - 10:23 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp med læsning af BSOD

Hej Eksperten!

Jeg har før i tiden haft rigtig megen held med at søge hjælp herinde, så derfor prøver jeg igen.

Min computer er på det sidste begyndt at opføre sig underligt. Mozilla Firefox lukker gerne bare ned lige pludselig, computeren har svært ved at lukke programmer når computeren slukkes (de skal tvinges til standsning) og så genstarter min computer spontant nogle gange (1-2 gange i ugen) og er derefter svær at få liv i igen.

Jeg har efter det begyndte formateret computeren, men uden held. Har desuden kørt Malvare bytes og Kaspersky tjek på den.

Når den genstarter kommer den med en blue screen, men har endnu ikke haft mulighed for at få taget et billede af det, desværre. Det vil jeg bestræbe mig på, men indtil videre er det eneste jeg har et windows vindue, med "Windows has recovered from an unexpected shutdown".
Jeg ved ikke om det kan bruges, men jeg poster det i al fald herunder.

dditional information about the problem:
  BCCode:    1a
  BCP1:    0000000000041790
  BCP2:    FFFFFA8004F360B0
  BCP3:    000000000000FFFF
  BCP4:    0000000000000000
  OS Version:    6_1_7601
  Service Pack:    1_0
  Product:    768_1

Files that help describe the problem:
  C:\Windows\Minidump\103113-5600-01.dmp
  C:\Users\Mikkel\AppData\Local\Temp\WER-8252-0.sysdata.xml

Håber i kan være behjælpelige,
De bedste hilsner

- Mikkel
Avatar billede Slettet bruger
31. oktober 2013 - 11:15 #1
brug bluescreen for at se hvad det skyldes

http://www.nirsoft.net/utils/blue_screen_view.html

m.v.h
Avatar billede Miklix Nybegynder
07. november 2013 - 16:43 #2
Hej igen, har jeg prøvet - men kan ikke finde ud af hvad der er galt.

Jeg sender et billede af Nirsoft - skal i gerne se alle blue screensne, eller kan i nøjes med det her?

http://img593.imageshack.us/img593/3963/rlqj.png

Håber i kan hjælpe, er ret lost..
Tager gerne flere screenshots af de andre blue screens
Avatar billede Slettet bruger
07. november 2013 - 18:55 #3
du skal så se foroven under caused by
det er svært at se hvad der står men det er noget med ntoskml

http://www.youtube.com/watch?v=2c0onEJXU2E

sådan finder man den via Google

https://www.google.dk/#q=ntoskml.exe+bsod

m.v.h
Avatar billede Miklix Nybegynder
15. december 2013 - 02:19 #4
Uløst.