Avatar billede poulst1100 Praktikant
31. oktober 2013 - 14:07 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke få spil til starte på ny PC

Hej Der
Jeg har fået en ny PC og nu er der et problem, jeg har installeret Call of Juarez Bound in Blood og spillet vil ikke starte . Introen kører fint og valg af profil, men når så spillet skal starte rigtigt begynder det at loade kort efter kommer der en lille pling lyd samtidig med skærmen bliver sort.Min søn har installeret Command & Conquer The First Decade og det vil heller ikke starte.
Er der nogen der kan hjælpe mig, hvad gør jeg ?
Avatar billede Blandy Praktikant
31. oktober 2013 - 14:11 #1
hvor kommer den pling lyd fra? Forhåbentlig fra en højtaler, for ellers lyder det som en overbelastning eller lign. Måske fra skærmen eller grafikkortet.

Hvad for en pc maskine er det og hvad OS?
Avatar billede poulst1100 Praktikant
31. oktober 2013 - 16:48 #2
Det er fra højtaler lyden kommer

windows 7
en nybygget kæmpe amd 8 kernet prosseor amd radeon 7900 grafik
Avatar billede poulst1100 Praktikant
15. november 2013 - 09:28 #3
Call of Juarez Bound in Blood starter fint med intro, og så når kan man vælge hvordan man vil spille derefter skal spillet loade, det starter det op på og så går det i sort skærm.
Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede poulst1100 Praktikant
30. november 2013 - 14:21 #4
Ingenser ud til at have en løsning, så jeg spiller ikke COJ
Avatar billede poulst1100 Praktikant
15. december 2013 - 10:31 #5
ja