Avatar billede jacobboy Nybegynder
31. oktober 2013 - 17:43 Der er 2 kommentarer

Minecraft problemmer

Hej.

Jeg har et problem med min minecraft/server. Når jeg åbner Minecraft og indtaster min ip fra Log Me In Hamachi, og åbner min server, og prøver at tilslutter, står der at den ikke kunne tilslutte. Jeg har tjekket det meste igennem og må indrømme at jeg ikke ved hvad der er galt. Ville være rigtig glad hvis i kunne finde en løsning på problemmet :)

PS: jeg bruger minecraft version 1.6.4
Avatar billede repox Seniormester
31. oktober 2013 - 20:39 #1
Det er nok det der er problemet. Server og klient version skal matche.
Avatar billede jacobboy Nybegynder
01. november 2013 - 13:51 #2
Ups, fik det ikke skrevet. De matcher også.