Avatar billede John64 Nybegynder
08. november 2013 - 18:47 Der er 1 kommentar

Er den god nok?

Hej jeg har en bærbar og mit spørgsmål er om jeg kan spille f.eks BF4 på den, bare på mellemhøj grafik?
Den har følgende:
Processor    Intel Core i3-3110M
Processor hastighed    2,4 GHz
Processor antal kerner    2
RAM                                8 GB
RAM hastighed    1600 MHz
Grafikkort    AMD Radeon HD 8750M
Grafikkort, hukommelse    2048 MB, dedikeret
Grafik hukommelsestype    DDR3
Avatar billede ferro Nybegynder
08. november 2013 - 21:05 #1
Den opfylder minimumskravene, men lever ikke helt op til det anbefalede. Grafikkort og RAM er ok, men der anbefales 4 kerner.

Du kan prøve at køre et tjek via www.canirunit.com og se hvad den siger.