Avatar billede ahjdp1 Nybegynder
10. november 2013 - 14:26 Der er 1 kommentar

Parse JSON fra Post Danmark

Jeg skal prøve at søge i Post Danmarks JSON API vedr. udleveringssteder, men er helt på bar bund, da jeg aldrig rigtig har beskæftiget mig med JSON og API'er.

Håber virkelig der er en der har lyst til at hjælpe mig på vej :)

API'en er her:
http://api.postnord.com/wsp/rest/BusinessLocationLocator/Logistics/ServicePointService_1.0/findNearestByAddress.json?consumerId=c69adcb4-7a59-4574-b8a8-e2b9493a30dd&countryCode=DK&postalCode=9000

På forhånd tusind tak.
Avatar billede amd Nybegynder
19. november 2013 - 08:35 #1
Hvilken webshop løsning skal du bruge det med? Jeg er ved at lave en beta til webshipr.com, som du ka komme på indenfor nær fremtid, hvis det er prestashop eller woo commerce ;)