Avatar billede hathor Nybegynder
11. november 2013 - 18:24 Der er 1 løsning

Hvilken hardware skal jeg bruge for at opnå 20 MB/s overførsel?

I stuen har vi to bærbare computere. Den maksimale ydelse fra harddisken i den ene, er 45 megabyte i sekundet under kloning.

Jeg vil gerne opsætte et WIFI der kan overføre filer mellem de to maskiner med mindst 20 megabyte i sekundet.

Hvilken router og hvilket netkort skal jeg investere i, for at opnå det? Kan det lade sig gøre?
Avatar billede hathor Nybegynder
05. december 2013 - 15:47 #1
Lukker.