Avatar billede joppe Nybegynder
15. august 2001 - 14:56 Der er 12 kommentarer

Start på XML

Hvilke bøger?

referencer til XML/XLS/VML guidance?
Avatar billede getalife Nybegynder
15. august 2001 - 14:57 #1
Avatar billede getalife Nybegynder
15. august 2001 - 14:58 #2
Jeg bruger XSLT - Programmer\'s Reference af Michael Kay. Udgivet af Wrox.
Du kan få den på Amazon.com
Avatar billede nico26 Nybegynder
16. august 2001 - 02:49 #3
www.xml101.com er også en super side lige som ovenstående. Den første bog jeg læste hedder \"Inside XML\" af Steven Holzner, og giver en meget god introduktion til emnet.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. august 2001 - 10:14 #4
Generelt... Bøger fra Wrox!
Michael Kay (XSLT - Programmers refe.) har været den primære drivkraft hos W3C i fremstillingen af XSLT, så hans bog må siges at være biblen om XSLT.
Avatar billede tigerdyr Nybegynder
16. august 2001 - 10:15 #5
Prof. XML 2nd edition fra Wrox er en kanon god bog om selve XML syntaks og struktur.
Avatar billede moykal Nybegynder
16. august 2001 - 23:49 #6
Og så er der lige Essential XML af Don Box fra Addison Wesley/Developmentor. Ja - og Wrox har jo mange, mange til salg.
Avatar billede thomaz Nybegynder
02. november 2001 - 11:00 #7
Kan kun give tigerdyr ret Wrow laver nogle suveræne bøger.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
27. november 2001 - 13:56 #8
www.kandu.dk er en god intruduktion
Avatar billede p_r Nybegynder
18. december 2001 - 15:56 #9
XML i praksis af Jakob Kristiansen er en meget god og enkel begynderbog. Synes mange af de andre er lidt forvirrende, både fordi de er på engelsk og fordi de ikke altid helt starter på begynderniveau.
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
22. december 2001 - 13:57 #10
Når man er kommet lidt længere så er der en god hjælp i at downloade MsXML:
http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?ReleaseID=33037&area=search&ordinal=4
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
30. december 2001 - 19:54 #11
Er det ikke på tide at acceptere svaret
Avatar billede sagdjb Nybegynder
15. februar 2002 - 15:28 #12
Introduktion til xml og stylesheet afholdes som gratis seminar se www.softwareag.dk, Michael Kay kommer til et af dem, snart!