Avatar billede uhreskov Nybegynder
18. november 2013 - 17:30 Der er 2 kommentarer

Er detr muligt at logge på ens egen ip/proxy ude fra med anden pc ?

Hejsa...

Jeg vil høre om det er muligt at "bruge" sin egen ip udefra ?

Forklaring følger....
Jeg har en bærbar med usb/TDC net som jeg bruger i forbindelse med mit arbejde, og jeg har en kunde som jeg kan logge ind hos.

Problemet er at kundes system "logger" ip ved første login, og da jeg har usb net, så skifter jeg ip ofte, og har ikke muligthed for at logge ind efterfølgende.

Så er mit spørgsmål:
Kan jeg "trylle" så jeg via min egen faste ip kan lave noget med at jeg logger på igennem en router/pc som jeghar stående der hjemme ?

Jeg er ikke stiv i "proxy" med er det muligt at lave min egen proxy, som jeg kan bruge på min bærbar og på den måde "clone" min egen faste ip ?

Jeg håber at i kan forstå mit spørgsmål ??

På forhånd TAK !
Uhreskov.
Avatar billede FastEthernet Novice
18. november 2013 - 17:44 #1
Ja, du kan sætte en computer/server op på dit hjemmenetværk til at fungere som proxy, som du så logger på udefra og dermed benytter din "egen" IP-adresse.

Der findes et hav af guides til dette på nettet, prøv at kigge lidt på Google:
https://www.google.dk/#q=how+to+setup+a+proxy+server
Avatar billede FastEthernet Novice
23. december 2013 - 18:57 #2
Hvad er status her? Fik du svar på dit spørgsmål?