Avatar billede Wutuff Nybegynder
26. november 2013 - 17:06 Der er 4 kommentarer

Ide til ny PC

Hej eksperten.

Jeg tænkte på om de her dele kunne bruges til noget,

PT spiller jeg WoW, BF4, Heartstone,
Jeg vil gerne kunne spille på ultra i battlefield 4 uden nogen form for lag, og lige pt kan jeg kun spille på medium(på singleplayer) og low(multiplayer)

De dele jeg har kigget på er http://pcpartpicker.com/user/Noobbuilder45/saved/2VCW
Avatar billede sky Nybegynder
26. november 2013 - 17:44 #1
Den ser heavy nok ud - omend du skal måske lige undersøge, om du ikke er bedre kørende mht. BF4 med et AMD-baseret kort.

Jeg mener at have læst, at netop Battlfield 4 er optimeret til AMD kort.
Avatar billede Wutuff Nybegynder
26. november 2013 - 18:57 #2
jooooh, men jeg er tilhænger af Nvidia :) Og de har Geforce Experience, med Shadowplay som jeg bruger til at optage mine spil med :)
Avatar billede kvif-patrick Nybegynder
26. november 2013 - 21:34 #3
hvis du vil ud og bruge så mange penge på det gøgl så bare gør det men kan stærkt anbefale http://www.ebay.de/itm/GAMER-PC-AMD-FX-8350-8x-4-20GHz-16GB-Nvidia-GTX650-Ti-BOOST-2GB-HDMI-USB-3-0-/380609207534?pt=DE_Technik_Computer_Peripherieger%C3%A4te_PC_Systeme&hash=item589e139cee godt nok er den tysk, men kan få's på mange danske sider... og har ikke problemer med at køre de spil i aller højest grafik. den har self Nvidia GeForce :-)
Avatar billede Wutuff Nybegynder
30. december 2013 - 01:21 #4
Den du linker til, nøøøj hvor den grim i mine øjne xD Sorry to say, men den køber jeg ikke :D Kan jeg lige så godt sige. :P

Men smid lige et svar begge to, så smider jeg points til jer begge