Avatar billede simtja Nybegynder
02. december 2013 - 21:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Dele icloud kalender til google kalender

Kan det virkelig være rigtigt, at min kæreste ikke kan dele sin icloud kalender med min google kalender? Jeg skal bare kunne se den - ikke oprette eller redigere...
Avatar billede conz Juniormester
02. december 2013 - 22:00 #1
Du får sikkert en fejl i retningen af "Could not fetch URL because robot.txt prevents it", ikke?

Det er fordi at Apple har lukket ned for web crawlers skal have adgang til kalender delen af iCloud.

Men du kan bruge en service som fx https://icaltogcal.com/ hvor du bare skal indtaste din iCloud kalender link, også får du et Google kalender link, som du så kan sync'e med din egen Google kalender.

Jeg har dog ikke selv brugt den service, men den virker rimeligt ligetil.
Avatar billede simtja Nybegynder
03. december 2013 - 14:25 #2
Fedt. Det virkede med linket. Tak.

Skriv et "svar", så lukker jeg.
Avatar billede conz Juniormester
03. december 2013 - 16:49 #3
Velbekomme =)