Avatar billede npb Nybegynder
04. december 2013 - 15:36 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Red Alert 2, vil ikke virke på W7 64-bit.

Som overskriften siger, så kan jeg simpelthen ikke få Red Alert 2 til at virke.

Hvis jeg forsøger at installere det, så crasher min PC (Sort skærm, og kan ikke trykke ctrl+alt+delete, så jeg er nød til at genstarte den via knappen på kabinettet)

Har forsøgt at køre det som Windows XP i Kompatibilitetstilstand, selve setup.exe filen ( Har spillet på to CDer, og har også spillet via en torrent.fil, og der laver den nøjagtig samme fejl)

Håber jeg kan få lidt hjælp, så jeg kan spille dette lækre spil! :D
Avatar billede sonalias Seniormester
04. december 2013 - 15:59 #1
Køb spillet i Origin og du er good to go
Avatar billede michael_stim Ekspert
04. december 2013 - 16:49 #2
Bare det at du skriver at du har spillet i en torrent-fil, gør at vi ikke må/kan/vil hjælpe dig her.
Avatar billede npb Nybegynder
04. december 2013 - 16:53 #3
Okay. Men det er nu ikke det jeg bruger. Jeg hentede det, for at se om det var mine CD-skiver som fejlede, hvilket det ikke var, da problemet fortsatte.

Ved udemærket godt, at det ikke er lovligt at spørge om hjælp til sådan noget herinde, også derfor jeg spørger om hjælp til spillet som jeg prøver at spille via CD.
Avatar billede npb Nybegynder
04. december 2013 - 16:55 #4
Er allerede gjort, men der kom der OGSÅ sort skærm...

Købte Command and Conquer The Ultimate Collection derinde, men kan fortsat problemer med 2'eren. 3'eren virkede fint, fik dog ikke prøvet 1'eren.
Avatar billede npb Nybegynder
25. marts 2014 - 17:13 #5
Haps.